AOSB’de kriz yönetimi eğitimi

AOSB’de kriz yönetimi eğitimi

GAZETTE- Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB) Müdürlüğü’nün 2014 yılında sanayicilere ve çalışanlara eğitim desteği sağlamak için kurduğu AOSB Akademi’de bu kez “Kriz Yönetimi ve İletişimi” konulu eğitim düzenlendi. 

Profesyonel yaşamda sıkça karşılaşılan ‘kriz’ anlarında, sağlıklı iletişim kurulması, doğru stratejilerin kurulması ve krizin firmalara zarar vermeden yönetilebilmesinin konu edildiği eğitime konuşmacı olarak Eğitmen ve Kurumsal Yönetim Danışmanı Levent Galip Yeşil katıldı. 
ASOB Seyhan Toplantı Salonu’nda düzenlenen eğitimde,  Eğitmen Levent Galip Yeşil, ‘’Kriz ve Problem Arasındaki Farklar’’ , ‘’Kriz Çeşitleri’’ , ‘’Kriz Öncesi Risk Analizi ve Acil Eylem Planları’’ , ‘’Kriz Yönetimi Metodolojisi’’ , ’’Kriz Takımlarının ve Organizasyonun Oluşturulması’’ , ’’Bireysel Olarak Krize Hazırlık, Dayanıklılık, Planlama ve Etkilenme Derecemizin Analizi’’ , ’’Kriz İletişimi – İç ve Dış Müşteriler, Paydaşlar, İlgili ve Etkililer’’ , ’’Kriz Yönetiminde Rol ve Sorumluluklar’’ , ’’Kriz Anının Değerlendirilmesi ve Önceliklendirme’’ , ’’Kriz Yönetimi Eylem Planı Hazırlama’’ , ’’Kriz Yönetimi Performans İzleme ve Sonuçların Takibi’’ , ’’Örnek Vaka Çalışması ve Birlikte Analiz Edilmesi’’ ana başlıklarında sunum yaptı. 
Yeşil, iş hayatının gelecekte daha hızlı, değişken, karmaşık ve rekabetçi olacağını, bu sebepten etkin takım çalışmasına, müşteri odaklı hizmete, organize olabilme yeteneğine, risk analizi ve kriz yönetimine, stratejik planlama ve uygulamalara daha çok ihtiyaç duyulacağını belirtti. 

 

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

DİĞER HABERLER