• USD 5.6134
  • GBP 7.3018
  • EUR 6.4316

KARADERİLİLER İLE BEYAZLARIN SAVAŞI - SELAHATTİN SEKİN

16 Ekim 2017 Pazartesi 11:57

'Google'ı bıraktı Türkiye'ye geliyor'

'İşte Meral Akşener'in Adnan Kahveci'si'

Başlığı atan gazete Akşener'e parlak çeken Hürriyet!

Parlatmaya ve pazarlamaya çalıştığı, okuyucuya da 'Bak adam Google'ı bırakıp geliyor. Minnet duy!' demeye getirdiği Akşener'in partisinin kurucular kurulundaki adam.

Tabi Google vurgusundan başka anlamlarda çıkarabiliriz. Örneğin, 'Dünya devi Sosyal medya Meral ablamızın emrinde' gibi...

'Evet, üç yaşımdayken kendi kendime okuma-yazma öğrendim.' diye söze başlayan, okuyucuya 'Dahi çocuk' diye pazarlanan 37 yaşındaki adama 'yahu bırak okumayı, hangi çocuk 3 yaşında ne yaptığını hatırlar?' Sen nasıl hatırlıyorsun?' diye sormamış muhabir.

Hoş Türk halkı için 'Göbeğini kaşıyan adam. Çobanın oyu ile benim oyum bir olamaz' diyen zihniyetin bu kadar farkı da olsun değil mi?

10-15 milyar dolarlık reklam bütçesi olan adamlara danışmanlık yaptığını öğrendiğimiz 'dahi çocuk' dehasını Akşener için kullanacakmış!

“Madem sokakta yürüyemiyoruz, Twitter ve Facebook’ta yürürüz”  viral kampanyasının nasıl başını alıp yürüdüğünü anlatıyor dahi çocuk. Yani demek istiyor ki 'Ben Google'ı bırakıp boşuna gelmedim. Geliş amacım sosyal medyayı örgütlemek. Bu işin merkezinden geliyorum. Sosyal medya devleri emrimizde' Diyor anlayana!

2019'a giderken nasıl bir kampanya yürütüleceğinin ipuçlarını veriyor. Mesajın hedefindeki kitle GENÇLER.

Röportajı okurken nereden aklıma geldiyse FETÖ'nün 'parlak dahi' çocuklarının bulunduğu sosyal medya devlerini hatırladım!

Twitter, Facebook ve dahi NASA  gibi kurumlara nasıl sızdıklarına dair onlarca haber okumuşumdur. FETÖ'nün zeki çocuklarının gezi, 17/25 ve 15 Temmuz darbe girişimlerindeki sosyal medya operasyonları çok konuşuldu.

Tabi hatırladıklarımın konumuzla hiç ilgisi yok.

Siz takılmayın benim zihnime üşüşen bu sorulara!

Boşverin!

Yazıyı okumaya devam edin..

İki hafta önce yazmıştım 'Son kaleyi almaya geliyorlar' diye.  Ve eklemiştim 'Son kaleyi almak için tüm yığınaklarını yapıyorlar. Paraları var, muazzam medya gücü var, eski-yeni siyasi kurtlar var. En önemlisi arkalarında CIA, MOSSAD, MI5, BND var.' demiştim.

Saydıklarıma sanal alemde yapılacak gezi benzeri kampanyaların yürütüleceği sosyal medyanın devlerinin desteklerini mutlaka eklemek gerekiyor.

2014 yerel seçimlerinde kurulan çatı gibi, adı konulmamış birliktelikler için harıl harıl çalışılıyor. Yerelde özellikle CHP'de Adana Büyükşehir Belediye Başkanlığı hayali kuran ilçe belediye başkanlarının önündeki en büyük problem kurulacak çatıdır.

Başkan Soner Çetin

Başkan Zeydan Karalar

Ve İl Başkanı Ayhan Barut

CHP'nin Adana'da yetişmiş en önemli üç ismi.

Söz konusu isimler bugünlerde delege seçimi nedeniyle oldukça hareketli günler geçiriyorlar. Ciddi bir rekabet içerisindeler. CHP örgütü üzerinde söz sahibi olmak her üç isminde arzusu. Bu nedenle mahalle mahalle çalışıyorlar. Emek sarf ediyorlar.

Örgüte hakim olan 2019 yerel seçimlerinde önemli bir mevzi elde etmiş olacak.

Evdeki hesap bu!

Peki ya çarşıdaki hesap?

Yani demek istiyorum ki;

CHP üst yönetiminin ÇATI arzusu bu kadar açık iken, Google'ı bırakıp Türkiye'ye dönen dahi çocuklar var iken, Adana'da Cevheri, Bilici, Durak gibi kentin beyaz ailelerinin bitmek tükenmek bilmeyen arzuları durur iken, kentin karaderili çocuklarına fırsat verilir mi?

Beyazlar ve karaderililer bir kez daha karşı karşıya geliyorlar.

Kim kazanacak bu savaşı?

Karaderililerin lahmacun ve kebap yiyen çocukları mı?

Yoksa beyazların havyar, ıstakoz yiyen 'dahi' çocukları mı?

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YAZARIN DİĞER YAZILARI