• USD 4.8420
  • GBP 6.3494
  • EUR 5.6320

Yıldızları yıldızlara benzetmek - Özlem Yağız

23 Mayıs 2018 Çarşamba 08:43



Dolce Gabbana markası Domenico Dolce ve Stefano Gabbana’nın dostluğundan oluşmaktadır. Hem hayat arkadaşı hem de iş ortağı olan arkadaşlar Milan’da bir atölyede asistan olarak çalışırken karşılaşmışlardır.

1985 yılında Milano Collezioni’nin organizatörlerinin düzenlemiş olduğu bir moda şovuna davet edildiler ve o günden sonra yıldızları parlamaya başladı. Sonraki yıl ilk bağımsız kadın hazır giyim şovlarını yaptılar. Daha sonra erkek giyimine de el atan ikili, imzalarını taşıyan bir parfüm serisi de çıkardılar. 1999 yılında İtalya, Japonya, Hong Kong ve Londra’da ardı ardına mağazalar açmışlardır.

Domenico Dolce ve Stefano Gabbana’nın müşterek tasarımlarını “Yıldızları yıldızlara benzetmesiyle” tanınmaktadır. Seksi stilleri, çoğu zaman kendileri için yarattığı, şimid “Kylic Minogue” takdiriyle meşhur t-shirtleriyle, İsabelle Rossellini, Demi Moore, Nicole Kidman ve Madonna ve bonzurlarının üzerinde görülmektedir.

Madonna’nın 1993’teki Girlie Şovu için kostümlerini ve 1999’da Whitney Houston turnesinin kostümlerini de hazırlamışlardır.

Orjinal olarak derlenmiş, ekonomik mağaza Bohemia’dan esinlenen Dolce Gabbana’nın çok renkil, hayvan desenleri “Houte işlik” olarak tanımlanmış, özellikle İtalya’nın prestijli film tarihçesinden ilham almıştır. “Tasarım yaptığımızda bir film gibi oluyor” diyor Domenico Dolce. “Bir hikaye düşünüyoruz ve ona uygun kıyafetler  tasarlıyoruz .” Gösterişli kıyafetler ve en iyiyi yaratmayı kıvılcımlı trendlere tercih ettiklerini iddia ediyorlar.

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YAZARIN DİĞER YAZILARI