Türk Telekom Grubu şirketlerinden İnnova’nın self servis çözümler alanında lider markası olan ve çok sayıda ülkede gerçekleştirdiği projelerle bir dünya markası haline gelen Kiosk İnnova, bankacılığa özel çözümleriyle deniz aşırı bölgelerdeki istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Son olarak, Gana'da faaliyet gösteren İngiliz finans kuruluşu Barclays’in müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni projesini hayata geçiren Kiosk İnnova böylelikle Afrika'daki büyümesine yeni bir kilometre taşı daha ekledi. Kiosklar, müşteri memnuniyetini artırmanın yanı sıra bankanın operasyonel maliyetlerini azaltarak iş gücünü daha verimli kullanmasına olanak sağlıyor.
Hedef Gana’daki 36 şube
30 milyona yakın nüfusa sahip olan ülkede bankacılık hizmeti sunan Barclays Gana, Kiosk İnnova tarafından tasarlanan ve üretilen self-servis kiosk sistemlerini ilk olarak Accra ve Kumasi şehirlerindeki şubelerinde kullanıma açtı. Ülke çapındaki hizmetlerini, Kiosk İnnova imzalı 36 şubesi ile sürdürecek olan Barclays Gana, Kiosk İnnova'nın self servis bankacılık çözümleri sayesinde 7/24 internet bankacılığı hizmetini yaygınlaştırmayı hedefliyor. Barclays Gana, böylelikle hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini artırırken, operasyonel maliyetlerini ise azaltmış olacak. Barclays, Gana'da başlattığı bu hizmeti önce ülke geneline, sonra da Afrika kıtasında etkin olduğu diğer ülkelerde de büyümeyi hedefliyor.