Turkcell Global Bilgi Yurt İçi Geliştirme Genel Müdür
Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global
Bilgi olarak kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin iş ve çözüm ortağı
olarak en iyi hizmeti verebilmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Değişen ve
gelişen müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümler üretiyor, müşteri memnuniyetini
hep üst seviyelerde tutuyoruz. Bu hizmet anlayışımız ile yurtiçi ve yurtdışında
toplam 24 lokasyonda 12 bin çalışanımızla hizmet verdiğimiz farklı
sektörlerdeki 70’den fazla şirketle Türkiye’nin pazar lideri konumundayız ve
Avrupa’nın en iyi çağrı merkeziyiz. Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet
yaklaşımımız, ihtiyaca özel sektörel çözümlerimiz, teknolojik alt yapımız,
uzman kadromuz ve 15 yıllık bilgi birikimimiz, hem özel hem kamu sektöründe
birçok şirket için ilk tercih olmamızı sağlıyor. Bundan böyle Coca- Cola İçecek
ve Damla Su’ya da eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatacağımızdan hiç kuşkum yok.
İş ortaklığımız herkese hayırlı olsun.” dedi.