Koca, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki Kabine Toplantısı'nın
ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Sağlık hizmeti almayı kolaylaştıran MHRS Onaylı Randevu
Sistemi'nin işleyişinde bir sorun yaşanıp yaşanmadığının sorulması üzerine
Koca, "Şu anda bir sorunla karşılaşılmadığını söyleyebilirim. Özellikle
sadakatsizlik ve son dakika iptalleri sebebiyle kapasitemizin yüzde 30'unu
kullanamıyorduk. Bu anlamda sadakat oranında, randevusuna gelen vatandaşımızın
oranında önemli artış olduğunu söyleyebilirim." yanıtını verdi.
Koca, Koordinasyon Kurulu Toplantısı'nda konunun
değerlendirileceğini ifade ederek, bir aylık sonuçları gelecek ay
açıklayacaklarını söyledi.
Sonuçları medya ile paylaşacaklarını aktaran Koca, sözlerine
şöyle devam etti:
"Buradaki esas gündemimiz, vatandaşımızı daha hızlı,
sağlık hizmetine eriştirmek. Tüm gayret ve çabamız bunun için. Hem illerimizde
hem hastanelerimizde başta şehir hastanelerimiz ve eğitim araştırma
hastanelerimiz olmak üzere teker teker ziyaret ederek değerlendirmeler
yapıyoruz. Gerektiğinde klinik klinik, birim birim değerlendirme noktasına
kadar iniyoruz.
Amaç vatandaşın sağlık hizmetine bütün branşlarda
erişebilmesini sağlayabilene kadar çalışmaya devam edeceğiz. Burada özellikle
bazı branşlarda sorunları görüyoruz ama o branşlarla ilgili de sorunları çözmek
için gayret ve çaba içerisindeyiz. Sorunu çözene kadar mücadeleye devam
edeceğiz."
Bakan Koca, sağlık hizmetlerine yönelik yeni bir projenin
olup olmadığına yönelik soru üzerine de şu karşılığı verdi:
"Şu an en öncelikli gündemimiz, sağlık hizmeti talebi
olan vatandaşlarımızın tamamının talebini en hızlı ve en uygun şekilde
karşılamak. Tüm mesaimizi çözüm için harcıyoruz. Bu konuyu çözene kadar daha
öncelikli bir gündemimiz olmayacak. Çözüm var ve yakın zamanda daha iyi
sonuçlar aldığımızı hep birlikte göreceğiz."
Son Dakika Gelişmelerden
Vaktinde Haberdar olmak istiyor musunuz? Google News'te Gazette'ye abone
olun.
ABONE OL!