Yavuz, “Kurumlarımızın, vatandaşlarımıza daha rahat bir ortamda, daha kaliteli bir hizmet sunabilmesi için, çeşitli iyileştirmeler içerisinde olduk. Kaymakamlık bünyemizde bulunan Proje ve Koordinasyon Bürosunca hazırlanan ve süreci devam eden ‘Kurumsal Kapasitenin Artırılması’ projesiyle, kurum çalışanlarımıza yönelik eğitim ve seminerler vermeye devam etmekteyiz. Pandemi sürecinde yapılan yüzbinlerce başvuruyu inceleyerek, vatandaşlarımızın sorunlarını ivedi bir şekilde çözme gayesiyle, yoğun bir şekilde çalışarak, ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza, nakdi yardımları en hızlı bir şekilde ulaştırdık. Yardımların dağıtımıyla ihtiyaç sahiplerinin sıkıntılarını bir nebzede olsa gidermeye çalıştık” diye konuştu.
Yavuz, “Kurduğumuz Vefa Sosyal Destek gruplarıyla, filyasyon ekiplerimizle, vatandaşlarımızın her an yanında olmaya gayret ediyoruz. Vefa Sosyal Destek Grubunda yer alan öğretmenlerimiz, imamlarımız, kolluk personellerimiz, kamu görevlilerimiz ve gönüllülerimiz görevlerini layıkıyla yerine getirerek, gerek 65 yaş üstü gerekse de karantinada olan vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına koşarak, devletimizin her daim vatandaşının yanında olduğunu hissettirdi. Seyhan Kaymakamlığı bünyesinde faaliyet gösteren Açık Kapı Birimine, Pandemi sürecinde vatandaşlarımızdan gelen yaklaşık 130 bin başvurunun tamamı, Vefa 112 İletişim Merkezine yine vatandaşlarımızdan gelen yaklaşık 70 bin talebin tamamı sonuçlandırılmıştır. İlçe Salgın Denetim Merkezi (İSDEM) biriminde görevli kamu görevlilerimizce toplam 110 bin izolasyon denetimi gerçekleştirilmiştir” ifadelerini kullandı.
Yavuz, “Seyhan Kaymakamlığı bünyesinde oluşturulan Proje ve Koordinasyon Bürosunca hazırlanan Eylem Planı kapsamında çalışmalar devam etmekte olup, aktif olarak yürütülen 32 proje/faaliyetin uygulama koordine ve takibi yapılmaktadır. Pandemi döneminde, Sosyal Medya hesabımız üzerinden, 5 gün boyunca konusunda uzman kişilerle “Çocuk İstismarıyla Mücadele” konulu yayınlar gerçekleştirdik” sözlerine yer verdi.