Adana Demirspor taraftarı da bu mağduriyeti yaşayan taraftarlardan , hafta boyunca gişelerden bilet almak için sıraya girenler gişede personelin umursamaz , vurdumduymaz tavırları ve işlerini yavaş yapmalarından dolayı haklı şikayetlerini dile getiriyorlar. Adana'nın kavurucu sıcaklarında bilet bekleyen taraftarlar bu sorunun son bulmasını gişe sayısının artırılmasını istiyorlar.
Taraftarların gişe önlerinde yaşadığı rezalete yönelik açıklamalarda kulüpten gelmeye başladı.
Adana Demirspor Kulübü Başkan Vekili Cahit Sınmaz, bu sezon
hayata geçen Passolig uygulamasındaki sıkıntıları çok yakından
takip ettiklerini belirterek, “Yaşanan bu sıkıntılarla kulübümüzün
hiçbir alakası yok. İşleyiş ve uygulama tamamen Passolig Genel
Müdürlüğü’nün kontrolünde” dedi.
Yaşanan olumsuzlukların sadece Adana’da değil, tüm kulüplerde
devam ettiğini ifade eden Adana Demirspor Kulübü Başkan Vekili
Cahit Sınmaz, “Selahattin Aydoğdu başkanlığındaki yönetim kurulu
olarak Passolig kartlarının alımıyla ilgili gelişmeleri çok yakından
takip ediyoruz. Maalesef gişe önlerindeki sıkıntıları görüyoruz. Bu
sıkıntıların giderilmesi yönünde Passolig yetkilileriyle görüşüyoruz.
Uygulama tamamen kendilerinin kontrolünde bulunuyor. Passolig’in
birtakım yetersizliği nedeniyle problemler hala giderilmiş değil.
Adana Demirspor Kulübü olarak taraftarlarımız mağdur olmalarını
önlemek amacıyla girişimlerimiz devam etmektedir” dedi.