Vali Mahmut Demirtaş, Sağlık, İtfaiye, Polis, Jandarma, AFAD, Orman ve Sahil Güvenlik gibi çağrı merkezlerinin tek çatı altında hizmet vereceği Adana 112 Acil Çağrı Merkezi ile ilgili bilgi aldı.
Valilik Toplantı Salonu’nda Vali Yardımcısı Murat Süzen, Sağlık, İtfaiye, Polis, Jandarma, AFAD, Orman ve Sahil Güvenlik birimlerinin yetkililerinin bulunduğu toplantıda Adana 112 Acil Çağrı Merkezi’nin son durumu hakkında ayrıntılı bilgi alan Vali Mahmut Demirtaş, çağrı merkezlerinin Adana 112 Acil Çağrı Merkezi bünyesinde tek çatı altında toplanacağını belirterek, merkezin 2018 yılında hizmete başlayacağını söyledi.
Vali Demirtaş, Adana 112 Acil Çağrı Merkezi’nin işlevi hakkında değerlendirmede bulunduklarını dile getirerek, “Vatandaşlarımız 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ulaşarak, tüm ihbar, şikâyet, talep ve beklentilerine tek numaradan cevap bulacaklardır. Kurumlar arası koordinasyonu da hızlandıracak merkezin hayırlı uğurlu olmasını diliyorum” dedi.
Toplantıda, Adana 112 Acil Çağrı Merkezi’nde kurumlar arası eş zamanlı işbirliği ve gereksiz çağrıların elenmesi ile zaman ve işgücü kaybının da önüne geçileceği vurgulandı.