Bakanlıktan Adana trafiğini rahatlatacak adım

Bakanlıktan Adana trafiğini rahatlatacak adım

HABER MERKEZİ- Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü, Adana trafiğini rahatlatmak için otoyol bağlantı yollarında şerit genişletme çalışmalarına başladı. Adanalıların kolay, hızlı ve güvenilir ulaşımı için başlatılan çalışmaların, 7 Temmuz’da bitirilmesi planlanıyor. 


Bakanlıktan Adana trafiğini rahatlatacak adım

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu’nun Adana Şehir Geçişi kesiminde Türkmenbaşı Bağlantı Kavşağı’nın açıldığı anımsatıldı. Kavşağın açılmasından sonra Karayolları Genel Müdürlüğü ile Adana Büyükşehir Belediyesi arasında imzalanan protokol gereği Kasım Ener Bulvarının Otoyola bağlantı kolu ile Otoyoldan Mavi Bulvar-Tellidere’ye katılım kolunun kapatıldığı kaydedildi. 

Açıklamada, “Otoyol standartları çerçevesinde ve trafik can ve mal güvenliğini sağlayacak şekilde şehir içi trafiğinin, otoyoldan ayrılması ve otoyola katılması ile şehirlerarası transit trafik akışının kesintisiz sağlanması amacıyla Karayollarınca yeniden projelendirildi. Bu kesimlerde de şerit genişletme çalışmalarına başlandı. 7 Temmuz 2022’de çalışmaların tamamlanarak söz konusu 2 bağlantı kolunun açılması planlanıyor” denildi.

 

DİĞER HABERLER

Uyuşturucu operasyonu: 4 tutuklama
Uyuşturucu operasyonu: 4 tutuklama
6 Haziran 2026 Cumartesi
İki araç çarpıştı: 9 yaralı
İki araç çarpıştı: 9 yaralı
6 Haziran 2026 Cumartesi
1 ton bozuk sucukimha edildi
1 ton bozuk sucukimha edildi
6 Haziran 2026 Cumartesi
Sokak ortasında silahlı saldırı
Sokak ortasında silahlı saldırı
4 Haziran 2026 Perşembe