Engelliler Haftası etkinlikleri düzenlendi

Engelliler Haftası etkinlikleri düzenlendi

Adana’da 10 – 16 Mayıs Engelliler Haftası etkinlikleri kapsamında Atatürk Parkı’nda tören düzenlendi.


Engelliler Haftası etkinlikleri düzenlendi

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunduğu törende Atatürk Anıtı’na çelenk koyuldu.

Düzenlenen törene Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nevzat Özer’in yanı sıra Adana Kent Konseyi Engelli Meclisi üyeleri, Engelli Dernekleri ve STK’lar katıldı.

Güvercinlerin uçurulduğu törende ‘’Sadece Saygı İstiyoruz’’, ‘’En Büyük Engel Sevgisizlik’’, ‘’Sevgiye Engel Yok’’, ‘’Engelleri Birlikte Aşıyoruz’’ gibi dövizler dikkat çekti.

Törende toplanan protokol daha sonra korteje katıldı.

 

DİĞER HABERLER

Feci kaza: 1 ölü, 6 yaralı
Feci kaza: 1 ölü, 6 yaralı
16 Haziran 2026 Salı
Terör operasyonu: 3 tutuklama
Terör operasyonu: 3 tutuklama
16 Haziran 2026 Salı
10 Katlı Apartmanda Yangın Paniği
10 Katlı Apartmanda Yangın Paniği
15 Haziran 2026 Pazartesi