Adil Maviş Gelişim Akademisi, öğrenmeyi okulun değil yaşamın
bir parçası olarak algılayan bireylerin evrensel bilgileri Türk kültürüne özgü
değerlerle bütünleştirerek kişiden kuruma ölçülebilir somut gelişim ve
değişimlerinde yol açmayı ilke edinmiş.
Muhabirimiz İbrahim Çam, Adana NLP'de Adil Maviş'le yaptığı
görüşmede, bu kez de kendi adını taşıyan Adil Maviş Gelişim Akademisi'nin
hizmet alanı, vizyonu, misyonu ve anlayışı hakkında görüş aldı. Adil Maviş,
vizyonlarını, "Bireyin ve kurumun stratejik gelişimine katkıda bulunan
değerleri kişisel gelişim araçları ile etkin kılan, eğitilen değil öğrenen bir
toplumun gelişiminde ulusal ve global düzeyde kabul gören bir kuruluş
olmak" şeklinde özetledi.
Adil Maviş, konuya ilişkin şu değerlendirmelerde bulundu:
"Adil Maviş Gelişim Akademisi olarak şirketinizin
personel verimliliğini arttırma hedefiyle aşağıdaki konularda danışmanlık ve
eğitim hizmetleri vermekteyiz. Bu konuda ihtiyaç duyulan alanları tespit ederek
çok kısa sürede ihtiyacı karşılayacak öğrenme yetkinliğine ve davranış
kazanımlarını sağlayacağımızı söyleyebiliriz. Yaptığımız çalışmalar hakkında
bilgilendirmek ve uygulama stratejilerimiz konusunda nasıl bir çalışma
yapabileceğimizi sunmak üzere tanışma toplantısı yapabiliriz.
Başlıca danışmanlık ve eğitim verdiğimiz konular;
TRANSDİL:
Çok kısa sürede sonuç verecek psikoteknik yöntemler
kullanarak kişiye ve kuruma özel hızlandırılmış
İNGİLİZCE-ALMANCA-İSPANYOLCA-RUSÇA eğitimlerini kurlara bağımlı kalmadan ve
bilinçaltı öğrenme olgularından yararlanarak öğrenebilirsiniz.
KOÇLUK:
Üst düzey personelin kendini geliştirmeleri ve kurumuna
maksimum fayda sağlayabilmeleri konusunda “Yönetim koçluğu” veya “Performans
koçluğu” olarak önceden belirlediğimiz süre ve süreç içinde özel programlar
tasarlayabiliriz.
İLETİŞİM-SATIŞ:
Günümüzde her şey iletişim ve satış üzerine kuruludur. Bu
konuda her gün kişinin kendini geliştirmesi ve daha iyisini yapma çabası bunun
yanında kendini geliştirmek için kaynakların (Zaman, para, motivasyon vb)
yetersiz oluşu bireyi kısıtlayabilmektedir. Kurum içinde önce bilinçlendirmeye
yönelik yaptığımız çalışmanın hemen akabinde kişinin ihtiyaçları doğrultusunda
satış ve iletişim yeteneğini arttırma etkinlikleriyle çok kısa süre içinde
mevcut durumdan istenen duruma gelebileceğini
ve kurum içindeki iletişim ve satış verimliliklerinin artacağını
görebilirsiniz.
STRES YÖNETİMİ:
Her konumun getirdiği yoğunluk ve yorgunlukların yarattığı
stresi çoğu zaman kişi kurum içinde çözemez ve özelindeki yoğunlukların da
yarattığı stresten de etkilenerek motivasyondan düşer. İsteksizlik, işi
sürüncemede bırakmak, unutkanlık, dikkat dağınıklığı, yetersiz dinlenme, kötü
beslenme ve alışkanlıklar, duygusal karmaşalar çalışma performansını
etkileyerek kuruma görünen ve görünmeyen zararlar verebilecek duruma
gelmektedir.
Kurum içinde yapacağımız sadece bilgiye değil uygulama ve
bilinçaltını etkileyerek “alışkanlıklarınızı değiştirecek” güçte sonuçları yine
en kısa sürede gözlemleyebilirsiniz.
Anlayışımız
Bireyler öğrenmeye istekli doğar. Onları EĞİTMEYE çalıştıkça
öğrenmeye olan dirençleri gelişir. Öğrenme arzumuz içgüdüsel ve doğaldır.
Öğrenmek zorunda bırakıldığımızda gönüllü öğrenme arzumuz kırılır
ÖĞRENMEYE BİLİNÇSİZ BİR DİRENÇ
geliştirmemize neden olur. Her eğitim
konusu bir tecrübe, her tecrübenin aktarılması bir sanattır. Bu sanatı icra
ederken “Zor”u kolay, estetik, doğal, akla ve kalbe birlikte hitap edebilecek
şekilde verilmeli. Eğlendirici ve bireyin gelişim süreçlerini tetikleyici
nitelikte olmalıdır.
Vizyonumuz
Bireyin ve kurumun stratejik gelişimine katkıda bulunan
değerleri kişisel gelişim araçları ile etkin kılan, eğitilen değil öğrenen bir
toplumun gelişiminde ulusal ve global düzeyde kabul gören bir kuruluş olmak.
Misyonumuz
Öğrenmeyi okulun değil yaşamın bir parçası olarak algılayan
bireylerin evrensel bilgileri Türk kültürüne özgü değerlerle bütünleştirerek
kişiden kuruma ölçülebilir somut gelişim ve değişimlerinde yol açmak.
Kalite Anlayışımız
“Ölçülemeyen değerler geliştirilemez” anlayışı ile katılımcıların
ihtiyaçlarının belirginleşmesi ve bu ihtiyaçlarını karşılayacakları sürecin
içine girerken gelişimlerini ölçebilmeleri gerekir. Bu anlayışla seminer öncesi
tespitlerimiz seminer sonu değerlendirmelerimiz ve 1 ay sonra uygulama
sonuçlarını değerlendirmekteyiz.
Değerlerimiz Ve Örenme - Öğretme İle İlgili Görüşlerimiz
• Farklılıklara
olan saygı gelişimin bir parçası olarak değerlendirilebilir.
• Zamanı
nasıl değerlendirdiğinizle ne olduğunuz arasında bir ilişki vardır.
• Anlaşılmak
için anlamak ve anlamak için de farkındalığınızı geliştirmek gerekir
• Öğrenme
bilinç düzeyinde başlar bilinçaltı düzeyinde gelişir
• Güç
bilgide değil onu uygulayabilmekdedir.
• “Zor”
diye bir şey yoktur. Zorluk kendinize koyduğunuz sınırlandırmaların bütünüdür.
• Yeterli
bir “niçin” oluşturursanız “nasıl” olsa yaparsınız
• İnsanlar
eğitilmek istemez öğrenmek ister
• Öğretmeye
çalıştıkça bireyde öğrenmeye direnci gelişir.
• Öğrenme
dirençlerini kırmak öğreterek değil öğretme sanatını icra ederek gelişir.
• Vasat bir
hayat kişinin kendine ilham verecek hayat hedefleri koymaması ile ilişkilidir.
• Her
başarının kodları vardır. Bu kodlar deşifre edilebilir ve modellenebilir.
Seminer Yöntemimiz (Genel)
Bütün seminerlerimizi etkileşimli, eğlendirici, hipnotik dil
kalıpları ve öğrenme araçlarını etkin kullanarak, yüksek motivasyon ortamında
bireye odaklı dinamik grup psikolojisinin sinerjisinden yararlanarak sunuyoruz.
Kısacası bireye nasihat etmiyor öğrenebilme sorumluluğunu paylaşıyoruz. Bu bir
tren gibi bindiğiniz an gidip gitmeyeceğinizi düşünmenize gerek kalmıyor
gideceğiniz durakta inebiliyorsunuz!"
YARIN: TRANSDİL
TRANSDİL (Hızlandırılmış İngilizce Eğitimi)
TRANS DİL SİSTEMİ NEDİR?
Bilinçaltının öğrenme ilkeleri doğrultusunda, bireylerin
öğrenme stratejilerine yönelik; NLP, Hypnosis, Suggestopedia, Callan Method, 5
duyuyla ve kişiye uyumlu öğrenme, Tüm beyinle öğrenme, Hafıza Teknikleri, Role
Play gibi etkili teknikler kullanılarak,
konuşma becerisini oluşturmayı ve geliştirmeyi hedefleyen kısa süreli,
yoğun, her kuru 8 güne programlanmış yoğun bir eğitimdir.
KLASİK YÖNTEMLERDEN FARKIMIZ
Bilinçli öğrenme kurallarla öğrenme demektir. Klasik dil
eğitimleri hep bilinçli öğrenmeye yöneliktir. Dil böyle öğrenilseydi;
ilköğretim (en az 5 yıl)+lise+üniversite=13 yıllık öğrenim hayatımızda bu dili
çok rahat konuşuyor olurduk. İngilizce bilinçsiz öğrenilmeli, bilinçli değil.
Bilinçsiz öğrenme ile İngilizce daha hızlı öğrenilir.
Bilinçli öğrenmede geleneksel metotlar kullanılır; gramer,
kelime ezberi ve çeviri gibi. Sonuç: Birçok İngilizce gramer kuralını bilir ve
yüzlerce kelime ezberlersin ama İngilizce konuşamazsın ve anadili İngilizce
olan birini anlayamazsın.
Bilinçsiz öğrenmede gramer kurallarına takılı kalmıyorsunuz,
kelime ezberlemeye uğraşmıyorsunuz. Sadece keyifle yabancı dili ediniyorsunuz.
DİL KURSU DEĞİLİZ !
• Öğrenme
Transı Oluşturuyoruz!
Terzi usulü kişiye özel ve konuşturmaya yönelik
hızlandırılmış ve provakitif tekniklere içeren bir öğrenme durumu oluştururuz.
• Bireyi
Konuşturmaya Odaklı Bir Sistemdir
Sizi konuşmaktan alıkoyan şeyin sadece bilgi eksikliği
olmadığını biliyoruz. Psikoteknik yöntemler sayesinde konuşmamak gibi bir
ihtimaliniz olmaz.
• Hız ve
Sonuç Odaklıdır
Zamanınızın kıymetini biliriz ve bu nedenle 9 haftada
verilen (1 kurluk) eğitimi 1 haftada ve çok daha verimli alırsınız.
• Öğrenilmiş
Travmalarınıza İyi Gelir
Bizde öğrenemeyen yoktur “öğrenemeyeceğini öğrenmiş” olanlar
vardır. Bu durumu travmatik bir kilitlenme olarak görüyor ve bunu özel
tekniklerimizle aşıyoruz.
• Eğitim
Süresini Dörtte Bir Zamana İndirir.
Ama siz kalan zamanı daha çok pratiğe ayırabilirsiniz
• Dilin
Mantığını Ezbere Gerek Kalmadan Verir.
Çünkü
ezberlediğiniz şeyi hızla unutursunuz, bilgiyi kişiselleştirmek için
görsel/işitsel/dokunsal ögelerden yararlanmak gerekir.
Özetle…..
• Zihnin
öğrenmeye hazır hale getirilmesi,
• Öğrenme
engellerinin ortadan kaldırılması,
• Motivasyonun
sağlanması,
•Uzun
dönem hafızaya bilgiyi yerleştirmeyi
• Minumum
(optimum) çaba ile gerçekleştiriyoruz..
KURUCUMUZ:
Adil Maviş
TRANS-DİL Eğitim ve Öğrenme uzmanı Adil Maviş tarafından
1990 yılından beri faaliyet gösteren Gelişim Akademisi Bünyesinde 2010 yılında
kuruldu. Bilinçaltı öğrenme konusunda akademik ve eğitim dünyasında başarılı
uygulamaların danışmanlığını yapan Adil Maviş. 8 Yıllık bir araştırma ve
geliştirme faaliyetlerinin ardından Bulgar psikiyatr Prof. Dr. Georgie
Lozanov’un hızlı öğrenme teknikleri olarak bilinen ( suggestopedia)
yöntemlerini geliştirmiş ve Yabancı Dil eğitimine kendi öğretileriyle
birleştirerek TRANS-DİL’ eğitim metedolojisini oluşturmuştur. Bu yöntemi eşsiz
yapan yüksek konsantrasyon ve motivasyon oluşturarak eğitim kaynaklarına
aktarılmasıdır. Eğitimi bir tedavi aracı gibi görüyor ve kişilerin ÖĞRENME
DİRENÇLERİNİ kırarak algılama kapasitesini artırmaya potansiyelinizi açığa çıkartacak özel
tekniklerden yararlanmaktadır.
Potansiyelinizi yükseltmek ve kendinizi iyi hissetmek için
çeşitli teknikler yüzlerce araştırma sonucu ortaya konulmuştur. Bunlar kısaca;
Bedeni gevşeterek Konsantrasyonu arttırıyoruz:
Bu tip egzersizler sadece beden gerginliğini gidermek için
değil, bilinç altıyla bağlantı kurulmanın da ilk adımlarıdır. Kas
gerginliklerini gidermek vücudun gevşemesi insanların yorgunluktan kurtulup,
canlı, faal ve iyi bir konsantrasyon için de ilk adımdır.
Bilinç ve Bilinçaltı uyumu sağlayarak maksimum
konsantrasyona ulaşılır :
Fiziksel gerginlik ve gevşeme gibi beden hareketlerinin
yerine, hayal gücüyle gevşemede bir diğer gevşeme yöntemidir. Bunun için kişi
hipnomeditasyon ile tanışır.
Aklımızla Değil Duygularımızla Öğreniriz:
Kişi; kendi kendisine“kolay öğrenirim, mükemmel hatırlarım”
demekle, öğrenmeyi ve hatırlamayı harekete geçiremez. Aklın derinlikleriyle,
bilinçaltıyla iletişim kurarken mesajları iletmeye yardımcı olan duygulardır.
Başarılı bir deneyim sonunda hissedilen zafer duygusu, keyifle hatırlanırsa
öğrenme sürecinde daha hızlı bir etkileşim ortaya çıkar.
Transformal Nefes Alma:
Transformal Nefes kişide fiziksel, zihinsel ve duygusal
bütünlük sağlayarak, kişinin öz gerçekliğini ortaya çıkaran güçlü bir arınma ve
zihinsel algıları açma tekniğidir. Bu
egzersizde ise ritimle nefes almayı öğrenme ve nefes kontrolüyle beden ve akıl
ritimlerini yavaşlatma için kullanılır. Transformal Nefes tekniğinin önceliği,
solunum sistemimizin açılmasıdır. Bu da, alt karın bölgesinden başlanarak, mide
bölgesinden (solar pleksus) geçer ve göğsün üstüne ulaşır. Bu bölgeler
birbirine bağlanırsa, insanın aldığı oksijen düzeyi en uygun düzeye yükselir.
Transformal Nefes sayesinde oksijen ve yaşam gücü bu bölgelerdeki hücrelere
gider. Kişinin enerjisi ve huzuru artar. Böylece dikkat ve öğrenme sistemleri
maksimum performansta çalışır.
Müzik ve Ritim ve Sinir Sistemini Etkileyen Özel
Frekanslarından Yararlanırız
Özellikle stressiz bir öğrenme, beden ve zihin faaliyetlerinin
bir ahenk içinde çalışmasını sağlamaktadır. Bu şartlarda öğrenilen bilgiler
daha kalıcı olmaktadır. Bilimsel araştırmalara dayanarak geliştirdiğimiz
“naturelsaund” tekniği ile özel bir müziğin altına yerleştirilin özel
frekanslarla( beyin dalgalarını 8-12
frekansa düşürerek) insanın beden fonksiyonlarını stressiz bir ortama sokarak
öğrenme konsantrasyonunu arttırıyoruz.
KİMLER İÇİN UYGUNDUR ?
Seviyenizi yazılı ve sözlü mülaakatla, eğitim göreceğiniz
grubun demografik ve öğrenme alışkanlıklarıyla uyum sağlamanız tespit
edilmesiyle birlikte önceden belirlenmiş tarihte eğitime başlayabilirsiniz.
Eğitim verimliliğimiz için en az lise mezunu olmanız gerekmektedir.
KUR BASAMAKLARI
Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı' na (The Common
European Framework) dayalı bir değerlendirme sistemidir. "Öğrenen
Özerkliği" ve "Kendini Değerlendirme" bu portfolyonun dayandığı
eğiti Dil Düzeyi Göstergeleri içinde 6 dil düzeyi (A1,A2,B1,B2,C1,C2)
bulunmaktadır.
Dil Düzeyi Göstergeleri
Avrupa Dil Portfolyosu' nda 6 dil düzeyi (A1,A2,B1,B2,C1,C2)
bulunmaktadır. Aşağıdaki çizelge "Küresel Ölçek" ( Global Scale
olarak adlandırılır.
A 1 (Hiç Bilmeyenler)
Konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır bir şekilde konuşması
ve yardıma hazır olması halinde basit düzeyde iletişim kurabilir.
Kendini ya da başkalarını tanıtabilir, bu bağlamda, nerede
oturduğu, kimleri tanıdığı, sahip oldukları ve benzeri temel sorular yoluyla
iletişim kurabilir.
Somut gereksinimlerini karşılayabilmek adına bilinen, günlük
ifadeleri ve çok temel deyimleri anlayabilir ve kullanabilir.
A 2 (Az Bilenler)
Basit bir dil kullanarak kendi özgeçmişi ve yakın çevresi
hakkında bilgi verebilir ve anlık gereksinimleri karşılayabilir.
Bildiği, alışılmış konularda doğrudan bilgi alışverişinde
bulunarak basit düzeyde iletişim kurabilir.
Kişisel, aile, alışveriş, iş ve yakın çevre ile ilgili
konularda çok sık kullanılan temel deyimleri ve cümleleri anlayabilir.
B 1 (Orta Seviyede Bilenler)
Yaşadığı olayları ve deneyimlerini aktarabilir; düşlerinden,
umutlarından ve isteklerinden söz edebilir, görüşlerini ve planlarını kısaca
nedenleriyle ortaya koyabilir.
Kişisel ilgi alanları doğrultusunda ya da bildiği konularda,
basit, ancak fikirler arası bağlantıların oluşturulmuş olduğu metinler yoluyla
kendini ifade edebilir.
Seyahatlerde, dilin konuşulduğu yerlerde karşılaşılabilecek
çoğu durumların üstesinden gelebilir. Günlük yaşamda, işte ya da okulda, sık
karşılaştığı ve tanıdık olduğu konulara dayalı yazılı ve sözlü ifadeleri ana
hatlarıyla anlayabilir.
B 2 (İyi bilenler)
Farklı konularda, ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde kendini
ifade edebilir ve bir konunun olumlu ve olumsuz yönlerini ortaya koyarak kendi
bakış açısını yansıtabilir.
Çok zorlanmadan, belli ölçüde doğal ve akıcı bir dil
kullanarak anadilde konuşan birisiyle iletişim kurabilir.
Soyut ve somut konulara dayalı karmaşık metinlerin ana
fikrini anlayabilir, kendi uzmanlık alanı olan konularda teknik tartışmalar
yürütebilir.
C 1 (İdeal seviyede bilenler)
Karmaşık konularda, bağlantıların ve ilişkilerin açıkça
ortaya konduğu, iyi yapılandırılmış, ayrıntılar içeren metinler yoluyla kendini
akıcı bir şekilde ifade edebilir.
Dili akademik ve mesleki amaçlar için ve günlük yaşamda
esnek ve etkili bir şekilde kullanabilir.
Gereksinim duyduğu ifadeleri fazla zorlanmadan bularak
kendini doğal ve akıcı bir şekilde ifade edebilir. Farklı yapıya sahip uzun ve
karmaşık metinleri anlayabilir ve bu metinlerdeki dolaylı anlatımları ve
imaları fark edebilir.
C 2 (İleri seviyede bilenler)
Akıcı bir dil kullanarak kendini tam anlamıyla ifade
edebilir. Karmaşık durumlarda bile kendini ifade ederken ince anlam
farklarından yararlanabilir.
Farklı yazılı ya da sözlü kaynaklardan edindiği bilgiyi
özetleyebilir, bu kaynaklara dayalı olarak bir tartışmayı yapılandırabilir,
akıcı ve doğal bir anlatım ile sunabilir.
Duyduğu ve okuduğu her şeyi kolayca anlayabilir
• Her bir
kur toplam 80 saat olmak üzere 65 saati İngilizce eğitimi 15 saati Bilinçaltı
Entegrasyon Uygulamalarına ayrılmıştır.
• Her kur
sonrasında bir süre ara verilmesi ve pratiğe zaman ayrılması önerilmektedir.
• Program
eğitimcileri bir ana eğitmen bir native speaker (ana dili İngilizce öğretmen)
bir de dil terapistinden oluşmaktadır.
• Günlük
eğitim süresi ortalama 12 saattir.
• Eğitim
öncesi ve eğitim sonrası katılımcılara bilinçaltı kullanım becerilerini
geliştirecek yönergeler verilecektir.
• Oluşturacağımız
grubun ihtiyacına göre belirlediğimiz süreyi gerektiğinde uzatıp kısaltmamız
gerekebilir
GRUBUNUZA ÖZEL:
TRANS-DİL Yöntemi ile en kısa sürede çalışanların ihtiyacına
göre hazırlanmış kuruma/gruba özel programlar.
Kuruma Özel programlar: Firmanız bünyesinde veya
şubelerimizde kendi çalışanlarınıza özel (kapalı grup) oluşturduğumuz zaman,
sektörünüze ait terimleri de içeren eğitim metodu uygulanabilir.
Programa başlamadan önce katılımcılara, yazılı ve sözlü
seviye tespit sınavı yapılır ve eğitimin içeriği buna göre belirlenir. Eğitim
süresince belirli aralıklarla deneme sınavları yapılır. Bu sınavların
sonuçları, devam ve devamsızlık raporları her ay şirket yetkilisine bildirilir.
böylece şirket yöneticileri çalışanlarının düzeylerini takip edebilirler.
• Ders
saatleri esnektir. firmanın öngördüğü saatler içinde eğitim verilir. Bu
nedenle, eğitim programları kişilerin yaptıkları işte herhangi bir aksaklığı
neden olmaz.
• Personeliniz
ingilizce seviyelerine, ihtiyaçlarına ve yeteneklerine en uygun ders programını
takip ederler.
• Katılımcıların
gelişimlerini gösteren aylık raporlar yöneticilerine gönderilir.
• TRANSDİL
öğretmenleri en az 10 yıl deneyimle öğretmenlerden oluşur
• Kişi
kendi öğrenme hızına göre ilerlerler. Bu
nedenle derslerde geri kalma ihtimali yoktur.
KİŞİYE VE İHTİYACA ÖZEL PROGRAMLAR
Temel düzeyde İngilizce bilginizi işinize taşıyabilmeniz
için sektörünüzün sosyokültürel iletişim paradigmasına hakim olmanız gerekir.
3. kurdan sonra konuşma aktiviteleri için özel gruplar oluşturup burada pratik
yapmanızı sağlarız. Gruplar 4 ve daha fazla kişiden oluşur ve haftada 2 defa
seçilen bir mekanda bir araya gelerek İngilizce konuşma pratiği yaparsınız. En çok aşağıdaki
mesleklerden aktivite programlarımıza talep gelmektedir.
- İşadamı
- Üst
düzey yönetici
- Turizm
Sektörü çalışanı
- İnsan
Kaynakları Uzmanı
-Mühendis
- Sağlık
Sektörü çalışanı
- Satış
Sektörü çalışanı
- Dış
Ticaret Sektörü çalışanı
- Yönetici
Asistanı
- Akademisyen
- Yurtdışına
çıkmak isteyen
- Bire Bir
Ders Almak İstiyen
-Hukukçu
- Kamu
Yöneticisi
- Katılımcı
Görüşlerinden Seçtiklerimiz;
-Başlarda bir şey öğrenemeyeceğimi düşündüm 3.günden sonra
sanki beynimde bir şeyler oldu ve daha önce öğrendiklerimle yeni öğrendiklerim
işbirliği yapmaya ve ağzımdan cümleler dökülmeye başladı
-Bazı günler günde eğitimimiz 14 saati buluyordu ve zamanın
nasıl geçtiğini anlamadım.
-Pek çok şeyi anlamama rağmen konuşamıyordum. Dilim çözüldü.
-Gece rüyamızda İngilizce konuşacağımız
söylenmişti..İnanmadım ama 3. gün itibariyle ben ve grubumuzdan bazı öğrenciler
İngilizce rüya görmeye başladık.
-Bu programa uzun dönemli bir kursa devam ederken katıldım.
Bir hafta sonra sınıfa girdiğimde öğretmenim gösterdiğim gelişmeye inanamadı ve
bir kur atlattı.
-Sanki İngilizce kursuna değil de kendi önyargılarımı aşıp
içimdeki beni keşfeden bir safariye katılmış gibiyim.
-Bütün resmi öğrencilik hayatımda gördüğüm İngilizce dersini
topladığımda özetle İngilizce öğrenemeyeceğimi öğrenmişim. TRANS-DİL’ de
Öğrenebileceğimi öğrendim.
REFERANSLARIMIZ
TRT
Ankara Genel Müdürlük
Dünya
Radyo
TAİ
Havacılık
Kara Harp
Okulu Komutanlığı
Hava
Kuvvetleri Komutanlığı
Ankara
Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş
İçişleri
Bakanlığı Kaymakam Adayları Eğitimleri
Emniyet
Genel Müdürlüğü
İhlas
Holding
Adalet
Bakanlığı Savcı ve Hakim Adayları Eğitimleri
Kırıkkale
Üniversitesi Öğretim Üyeleri
Erciyes
Üniversitesi Rektörlük Personeli
TBMM
Personel Dairesi Başkanlığı
Ziraat
Bankası Okulu
Üsküdar
Belediyesi
Esenyurt
Belediyesi
Loft
Jeans
Atasay
Kuyumculuk
Sürat A.Ş
Anafen
Dershaneleri
Fatih
Üniversitesi
İNKA
Eğitim Danışmanlık
Maestro
Eğitim Danışmanlık
KOSGEB
İmes Bölge Müdürlüğü
İstanbul
Büyükşehir Belediyesi Üst düzey yönetici Eğitimleri
Hacettepe Üniversitesi
İhtiyaca göre bireysel referanslarımızla irtibata geçmenizi
sağlayabiliriz.