"İnsanlar eğitilmek değil öğrenmek ister"

"İnsanlar eğitilmek değil öğrenmek ister"

Adil Maviş Gelişim Akademisi, "eğitilen değil, öğrenen bir toplum" oluşturma, anlayışı ile hizmet veriyor.

"İnsanlar eğitilmek değil öğrenmek ister"

 Adil Maviş Gelişim Akademisi, öğrenmeyi okulun değil yaşamın bir parçası olarak algılayan bireylerin evrensel bilgileri Türk kültürüne özgü değerlerle bütünleştirerek kişiden kuruma ölçülebilir somut gelişim ve değişimlerinde yol açmayı ilke edinmiş.

Muhabirimiz İbrahim Çam, Adana NLP'de Adil Maviş'le yaptığı görüşmede, bu kez de kendi adını taşıyan Adil Maviş Gelişim Akademisi'nin hizmet alanı, vizyonu, misyonu ve anlayışı hakkında görüş aldı. Adil Maviş, vizyonlarını, "Bireyin ve kurumun stratejik gelişimine katkıda bulunan değerleri kişisel gelişim araçları ile etkin kılan, eğitilen değil öğrenen bir toplumun gelişiminde ulusal ve global düzeyde kabul gören bir kuruluş olmak" şeklinde özetledi.

Adil Maviş, konuya ilişkin şu değerlendirmelerde bulundu:

"Adil Maviş Gelişim Akademisi olarak şirketinizin personel verimliliğini arttırma hedefiyle aşağıdaki konularda danışmanlık ve eğitim hizmetleri vermekteyiz. Bu konuda ihtiyaç duyulan alanları tespit ederek çok kısa sürede ihtiyacı karşılayacak öğrenme yetkinliğine ve davranış kazanımlarını sağlayacağımızı söyleyebiliriz. Yaptığımız çalışmalar hakkında bilgilendirmek ve uygulama stratejilerimiz konusunda nasıl bir çalışma yapabileceğimizi sunmak üzere tanışma toplantısı yapabiliriz.

Başlıca danışmanlık ve eğitim verdiğimiz konular;

TRANSDİL:

Çok kısa sürede sonuç verecek psikoteknik yöntemler kullanarak kişiye ve kuruma özel hızlandırılmış İNGİLİZCE-ALMANCA-İSPANYOLCA-RUSÇA eğitimlerini kurlara bağımlı kalmadan ve bilinçaltı öğrenme olgularından yararlanarak öğrenebilirsiniz.

KOÇLUK:

Üst düzey personelin kendini geliştirmeleri ve kurumuna maksimum fayda sağlayabilmeleri konusunda “Yönetim koçluğu” veya “Performans koçluğu” olarak önceden belirlediğimiz süre ve süreç içinde özel programlar tasarlayabiliriz.

İLETİŞİM-SATIŞ:

Günümüzde her şey iletişim ve satış üzerine kuruludur. Bu konuda her gün kişinin kendini geliştirmesi ve daha iyisini yapma çabası bunun yanında kendini geliştirmek için kaynakların (Zaman, para, motivasyon vb) yetersiz oluşu bireyi kısıtlayabilmektedir. Kurum içinde önce bilinçlendirmeye yönelik yaptığımız çalışmanın hemen akabinde kişinin ihtiyaçları doğrultusunda satış ve iletişim yeteneğini arttırma etkinlikleriyle çok kısa süre içinde mevcut durumdan istenen duruma gelebileceğini  ve kurum içindeki iletişim ve satış verimliliklerinin artacağını görebilirsiniz.

STRES YÖNETİMİ:

Her konumun getirdiği yoğunluk ve yorgunlukların yarattığı stresi çoğu zaman kişi kurum içinde çözemez ve özelindeki yoğunlukların da yarattığı stresten de etkilenerek motivasyondan düşer. İsteksizlik, işi sürüncemede bırakmak, unutkanlık, dikkat dağınıklığı, yetersiz dinlenme, kötü beslenme ve alışkanlıklar, duygusal karmaşalar çalışma performansını etkileyerek kuruma görünen ve görünmeyen zararlar verebilecek duruma gelmektedir.

Kurum içinde yapacağımız sadece bilgiye değil uygulama ve bilinçaltını etkileyerek “alışkanlıklarınızı değiştirecek” güçte sonuçları yine en kısa sürede gözlemleyebilirsiniz.

Anlayışımız

Bireyler öğrenmeye istekli doğar. Onları EĞİTMEYE çalıştıkça öğrenmeye olan dirençleri gelişir. Öğrenme arzumuz içgüdüsel ve doğaldır. Öğrenmek zorunda bırakıldığımızda gönüllü öğrenme arzumuz kırılır ÖĞRENMEYE  BİLİNÇSİZ BİR DİRENÇ geliştirmemize neden olur.  Her eğitim konusu bir tecrübe, her tecrübenin aktarılması bir sanattır. Bu sanatı icra ederken “Zor”u kolay, estetik, doğal, akla ve kalbe birlikte hitap edebilecek şekilde verilmeli. Eğlendirici ve bireyin gelişim süreçlerini tetikleyici nitelikte olmalıdır.

Vizyonumuz

Bireyin ve kurumun stratejik gelişimine katkıda bulunan değerleri kişisel gelişim araçları ile etkin kılan, eğitilen değil öğrenen bir toplumun gelişiminde ulusal ve global düzeyde kabul gören bir kuruluş olmak.

Misyonumuz

Öğrenmeyi okulun değil yaşamın bir parçası olarak algılayan bireylerin evrensel bilgileri Türk kültürüne özgü değerlerle bütünleştirerek kişiden kuruma ölçülebilir somut gelişim ve değişimlerinde yol açmak.

Kalite Anlayışımız

“Ölçülemeyen değerler geliştirilemez” anlayışı ile katılımcıların ihtiyaçlarının belirginleşmesi ve bu ihtiyaçlarını karşılayacakları sürecin içine girerken gelişimlerini ölçebilmeleri gerekir. Bu anlayışla seminer öncesi tespitlerimiz seminer sonu değerlendirmelerimiz ve 1 ay sonra uygulama sonuçlarını değerlendirmekteyiz.

Değerlerimiz Ve Örenme - Öğretme İle İlgili Görüşlerimiz

•  Farklılıklara olan saygı gelişimin bir parçası olarak değerlendirilebilir.

• Zamanı nasıl değerlendirdiğinizle ne olduğunuz arasında bir ilişki vardır.

•  Anlaşılmak için anlamak ve anlamak için de farkındalığınızı geliştirmek  gerekir

• Öğrenme bilinç düzeyinde başlar bilinçaltı düzeyinde gelişir

•  Güç bilgide değil onu uygulayabilmekdedir.

• “Zor” diye bir şey yoktur. Zorluk kendinize koyduğunuz sınırlandırmaların bütünüdür.

• Yeterli bir “niçin” oluşturursanız “nasıl” olsa yaparsınız

• İnsanlar eğitilmek istemez öğrenmek ister

• Öğretmeye çalıştıkça bireyde öğrenmeye direnci gelişir.

• Öğrenme dirençlerini kırmak öğreterek değil öğretme sanatını icra ederek  gelişir.

• Vasat bir hayat kişinin kendine ilham verecek hayat hedefleri koymaması ile ilişkilidir.

• Her başarının kodları vardır. Bu kodlar deşifre edilebilir ve modellenebilir.

Seminer Yöntemimiz (Genel)

Bütün seminerlerimizi etkileşimli, eğlendirici, hipnotik dil kalıpları ve öğrenme araçlarını etkin kullanarak, yüksek motivasyon ortamında bireye odaklı dinamik grup psikolojisinin sinerjisinden yararlanarak sunuyoruz. Kısacası bireye nasihat etmiyor öğrenebilme sorumluluğunu paylaşıyoruz. Bu bir tren gibi bindiğiniz an gidip gitmeyeceğinizi düşünmenize gerek kalmıyor gideceğiniz durakta inebiliyorsunuz!"

YARIN: TRANSDİL

TRANSDİL (Hızlandırılmış İngilizce Eğitimi)

TRANS DİL SİSTEMİ NEDİR?

Bilinçaltının öğrenme ilkeleri doğrultusunda, bireylerin öğrenme stratejilerine yönelik; NLP, Hypnosis, Suggestopedia, Callan Method, 5 duyuyla ve kişiye uyumlu öğrenme, Tüm beyinle öğrenme, Hafıza Teknikleri, Role Play gibi etkili teknikler kullanılarak,  konuşma becerisini oluşturmayı ve geliştirmeyi hedefleyen kısa süreli, yoğun, her kuru 8 güne programlanmış yoğun bir eğitimdir.

KLASİK YÖNTEMLERDEN FARKIMIZ

Bilinçli öğrenme kurallarla öğrenme demektir. Klasik dil eğitimleri hep bilinçli öğrenmeye yöneliktir. Dil böyle öğrenilseydi; ilköğretim (en az 5 yıl)+lise+üniversite=13 yıllık öğrenim hayatımızda bu dili çok rahat konuşuyor olurduk. İngilizce bilinçsiz öğrenilmeli, bilinçli değil. Bilinçsiz öğrenme ile İngilizce daha hızlı öğrenilir.

Bilinçli öğrenmede geleneksel metotlar kullanılır; gramer, kelime ezberi ve çeviri gibi. Sonuç: Birçok İngilizce gramer kuralını bilir ve yüzlerce kelime ezberlersin ama İngilizce konuşamazsın ve anadili İngilizce olan birini anlayamazsın.

Bilinçsiz öğrenmede gramer kurallarına takılı kalmıyorsunuz, kelime ezberlemeye uğraşmıyorsunuz. Sadece keyifle yabancı dili ediniyorsunuz.

DİL KURSU DEĞİLİZ !

•  Öğrenme Transı Oluşturuyoruz!

Terzi usulü kişiye özel ve konuşturmaya yönelik hızlandırılmış ve provakitif tekniklere içeren bir öğrenme durumu oluştururuz.

•  Bireyi Konuşturmaya Odaklı Bir Sistemdir

Sizi konuşmaktan alıkoyan şeyin sadece bilgi eksikliği olmadığını biliyoruz. Psikoteknik yöntemler sayesinde konuşmamak gibi bir ihtimaliniz olmaz.

•  Hız ve Sonuç Odaklıdır

Zamanınızın kıymetini biliriz ve bu nedenle 9 haftada verilen (1 kurluk) eğitimi 1 haftada ve çok daha verimli alırsınız.

•  Öğrenilmiş Travmalarınıza İyi Gelir

Bizde öğrenemeyen yoktur “öğrenemeyeceğini öğrenmiş” olanlar vardır. Bu durumu travmatik bir kilitlenme olarak görüyor ve bunu özel tekniklerimizle aşıyoruz.

• Eğitim Süresini Dörtte Bir Zamana İndirir.

Ama siz kalan zamanı daha çok pratiğe ayırabilirsiniz

• Dilin Mantığını Ezbere Gerek Kalmadan Verir.

 Çünkü ezberlediğiniz şeyi hızla unutursunuz, bilgiyi kişiselleştirmek için görsel/işitsel/dokunsal ögelerden yararlanmak gerekir.

Özetle…..

•  Zihnin öğrenmeye hazır hale getirilmesi,

• Öğrenme engellerinin ortadan kaldırılması,

• Motivasyonun sağlanması,

•Uzun dönem hafızaya bilgiyi yerleştirmeyi

• Minumum (optimum) çaba ile gerçekleştiriyoruz..

KURUCUMUZ:

Adil Maviş

TRANS-DİL Eğitim ve Öğrenme uzmanı Adil Maviş tarafından 1990 yılından beri faaliyet gösteren Gelişim Akademisi Bünyesinde 2010 yılında kuruldu. Bilinçaltı öğrenme konusunda akademik ve eğitim dünyasında başarılı uygulamaların danışmanlığını yapan Adil Maviş. 8 Yıllık bir araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin ardından Bulgar psikiyatr Prof. Dr. Georgie Lozanov’un hızlı öğrenme teknikleri olarak bilinen ( suggestopedia) yöntemlerini geliştirmiş ve Yabancı Dil eğitimine kendi öğretileriyle birleştirerek TRANS-DİL’ eğitim metedolojisini oluşturmuştur. Bu yöntemi eşsiz yapan yüksek konsantrasyon ve motivasyon oluşturarak eğitim kaynaklarına aktarılmasıdır. Eğitimi bir tedavi aracı gibi görüyor ve kişilerin ÖĞRENME DİRENÇLERİNİ kırarak algılama kapasitesini artırmaya  potansiyelinizi açığa çıkartacak özel tekniklerden yararlanmaktadır.

Potansiyelinizi yükseltmek ve kendinizi iyi hissetmek için çeşitli teknikler yüzlerce araştırma sonucu ortaya konulmuştur. Bunlar kısaca;

Bedeni gevşeterek Konsantrasyonu arttırıyoruz:

Bu tip egzersizler sadece beden gerginliğini gidermek için değil, bilinç altıyla bağlantı kurulmanın da ilk adımlarıdır. Kas gerginliklerini gidermek vücudun gevşemesi insanların yorgunluktan kurtulup, canlı, faal ve iyi bir konsantrasyon için de ilk adımdır.

Bilinç ve Bilinçaltı uyumu sağlayarak maksimum konsantrasyona ulaşılır :

Fiziksel gerginlik ve gevşeme gibi beden hareketlerinin yerine, hayal gücüyle gevşemede bir diğer gevşeme yöntemidir. Bunun için kişi hipnomeditasyon ile tanışır.

Aklımızla Değil Duygularımızla Öğreniriz:

Kişi; kendi kendisine“kolay öğrenirim, mükemmel hatırlarım” demekle, öğrenmeyi ve hatırlamayı harekete geçiremez. Aklın derinlikleriyle, bilinçaltıyla iletişim kurarken mesajları iletmeye yardımcı olan duygulardır. Başarılı bir deneyim sonunda hissedilen zafer duygusu, keyifle hatırlanırsa öğrenme sürecinde daha hızlı bir etkileşim ortaya çıkar.

Transformal Nefes Alma:

Transformal Nefes kişide fiziksel, zihinsel ve duygusal bütünlük sağlayarak, kişinin öz gerçekliğini ortaya çıkaran güçlü bir arınma ve zihinsel algıları açma tekniğidir.  Bu egzersizde ise ritimle nefes almayı öğrenme ve nefes kontrolüyle beden ve akıl ritimlerini yavaşlatma için kullanılır. Transformal Nefes tekniğinin önceliği, solunum sistemimizin açılmasıdır. Bu da, alt karın bölgesinden başlanarak, mide bölgesinden (solar pleksus) geçer ve göğsün üstüne ulaşır. Bu bölgeler birbirine bağlanırsa, insanın aldığı oksijen düzeyi en uygun düzeye yükselir. Transformal Nefes sayesinde oksijen ve yaşam gücü bu bölgelerdeki hücrelere gider. Kişinin enerjisi ve huzuru artar. Böylece dikkat ve öğrenme sistemleri maksimum performansta çalışır. 

Müzik ve Ritim ve Sinir Sistemini Etkileyen Özel Frekanslarından Yararlanırız

Özellikle stressiz bir öğrenme, beden ve zihin faaliyetlerinin bir ahenk içinde çalışmasını sağlamaktadır. Bu şartlarda öğrenilen bilgiler daha kalıcı olmaktadır. Bilimsel araştırmalara dayanarak geliştirdiğimiz “naturelsaund” tekniği ile özel bir müziğin altına yerleştirilin özel frekanslarla( beyin dalgalarını  8-12 frekansa düşürerek) insanın beden fonksiyonlarını stressiz bir ortama sokarak öğrenme konsantrasyonunu arttırıyoruz.

KİMLER İÇİN UYGUNDUR ?

Seviyenizi yazılı ve sözlü mülaakatla, eğitim göreceğiniz grubun demografik ve öğrenme alışkanlıklarıyla uyum sağlamanız tespit edilmesiyle birlikte önceden belirlenmiş tarihte eğitime başlayabilirsiniz. Eğitim verimliliğimiz için en az lise mezunu olmanız gerekmektedir.

KUR BASAMAKLARI

Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı' na (The Common European Framework) dayalı bir değerlendirme sistemidir. "Öğrenen Özerkliği" ve "Kendini Değerlendirme" bu portfolyonun dayandığı eğiti Dil Düzeyi Göstergeleri içinde 6 dil düzeyi (A1,A2,B1,B2,C1,C2) bulunmaktadır. 

Dil Düzeyi Göstergeleri

Avrupa Dil Portfolyosu' nda 6 dil düzeyi (A1,A2,B1,B2,C1,C2) bulunmaktadır. Aşağıdaki çizelge "Küresel Ölçek" ( Global Scale olarak adlandırılır.

A 1 (Hiç Bilmeyenler)

Konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır bir şekilde konuşması ve yardıma hazır olması halinde basit düzeyde iletişim kurabilir. 

Kendini ya da başkalarını tanıtabilir, bu bağlamda, nerede oturduğu, kimleri tanıdığı, sahip oldukları ve benzeri temel sorular yoluyla iletişim kurabilir.

Somut gereksinimlerini karşılayabilmek adına bilinen, günlük ifadeleri ve çok temel deyimleri anlayabilir ve kullanabilir.

A 2 (Az Bilenler)

Basit bir dil kullanarak kendi özgeçmişi ve yakın çevresi hakkında bilgi verebilir ve anlık gereksinimleri karşılayabilir. 

Bildiği, alışılmış konularda doğrudan bilgi alışverişinde bulunarak basit düzeyde iletişim kurabilir.

Kişisel, aile, alışveriş, iş ve yakın çevre ile ilgili konularda çok sık kullanılan temel deyimleri ve cümleleri anlayabilir.

B 1 (Orta Seviyede Bilenler)

Yaşadığı olayları ve deneyimlerini aktarabilir; düşlerinden, umutlarından ve isteklerinden söz edebilir, görüşlerini ve planlarını kısaca nedenleriyle ortaya koyabilir.

Kişisel ilgi alanları doğrultusunda ya da bildiği konularda, basit, ancak fikirler arası bağlantıların oluşturulmuş olduğu metinler yoluyla kendini ifade edebilir.

Seyahatlerde, dilin konuşulduğu yerlerde karşılaşılabilecek çoğu durumların üstesinden gelebilir. Günlük yaşamda, işte ya da okulda, sık karşılaştığı ve tanıdık olduğu konulara dayalı yazılı ve sözlü ifadeleri ana hatlarıyla  anlayabilir.

B 2 (İyi bilenler)

Farklı konularda, ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde kendini ifade edebilir ve bir konunun olumlu ve olumsuz yönlerini ortaya koyarak kendi bakış açısını yansıtabilir.   

Çok zorlanmadan, belli ölçüde doğal ve akıcı bir dil kullanarak anadilde konuşan birisiyle iletişim kurabilir. 

Soyut ve somut konulara dayalı karmaşık metinlerin ana fikrini anlayabilir, kendi uzmanlık alanı olan konularda teknik tartışmalar yürütebilir.

C 1 (İdeal seviyede bilenler)

Karmaşık konularda, bağlantıların ve ilişkilerin açıkça ortaya konduğu, iyi yapılandırılmış, ayrıntılar içeren metinler yoluyla kendini akıcı bir şekilde ifade edebilir.

Dili akademik ve mesleki amaçlar için ve günlük yaşamda esnek ve etkili bir şekilde kullanabilir.

Gereksinim duyduğu ifadeleri fazla zorlanmadan bularak kendini doğal ve akıcı bir şekilde ifade edebilir. Farklı yapıya sahip uzun ve karmaşık metinleri anlayabilir ve bu metinlerdeki dolaylı anlatımları ve imaları fark edebilir.

C 2 (İleri seviyede bilenler)

Akıcı bir dil kullanarak kendini tam anlamıyla ifade edebilir. Karmaşık durumlarda bile kendini ifade ederken ince anlam farklarından yararlanabilir. 

Farklı yazılı ya da sözlü kaynaklardan edindiği bilgiyi özetleyebilir, bu kaynaklara dayalı olarak bir tartışmayı yapılandırabilir, akıcı ve doğal bir anlatım ile sunabilir.

Duyduğu ve okuduğu her şeyi kolayca anlayabilir

•  Her bir kur toplam 80 saat olmak üzere 65 saati İngilizce eğitimi 15 saati Bilinçaltı Entegrasyon Uygulamalarına ayrılmıştır.

•  Her kur sonrasında bir süre ara verilmesi ve pratiğe zaman ayrılması önerilmektedir.

• Program eğitimcileri bir ana eğitmen bir native speaker (ana dili İngilizce öğretmen) bir de dil terapistinden oluşmaktadır.

•   Günlük eğitim süresi ortalama 12 saattir.

•   Eğitim öncesi ve eğitim sonrası katılımcılara bilinçaltı kullanım becerilerini geliştirecek yönergeler verilecektir.

•  Oluşturacağımız grubun ihtiyacına göre belirlediğimiz süreyi gerektiğinde uzatıp kısaltmamız gerekebilir

GRUBUNUZA ÖZEL:

TRANS-DİL Yöntemi ile en kısa sürede çalışanların ihtiyacına göre hazırlanmış kuruma/gruba özel programlar.

Kuruma Özel programlar: Firmanız bünyesinde veya şubelerimizde kendi çalışanlarınıza özel (kapalı grup) oluşturduğumuz zaman, sektörünüze ait terimleri de içeren eğitim metodu uygulanabilir.

Programa başlamadan önce katılımcılara, yazılı ve sözlü seviye tespit sınavı yapılır ve eğitimin içeriği buna göre belirlenir. Eğitim süresince belirli aralıklarla deneme sınavları yapılır. Bu sınavların sonuçları, devam ve devamsızlık raporları her ay şirket yetkilisine bildirilir. böylece şirket yöneticileri çalışanlarının düzeylerini takip edebilirler.

•  Ders saatleri esnektir. firmanın öngördüğü saatler içinde eğitim verilir. Bu nedenle, eğitim programları kişilerin yaptıkları işte herhangi bir aksaklığı neden olmaz.

• Personeliniz ingilizce seviyelerine, ihtiyaçlarına ve yeteneklerine en uygun ders programını takip ederler.

• Katılımcıların gelişimlerini gösteren aylık raporlar yöneticilerine gönderilir.

• TRANSDİL öğretmenleri en az 10 yıl deneyimle öğretmenlerden oluşur

• Kişi kendi öğrenme hızına göre ilerlerler.  Bu nedenle derslerde geri kalma ihtimali yoktur.

KİŞİYE VE İHTİYACA ÖZEL PROGRAMLAR

Temel düzeyde İngilizce bilginizi işinize taşıyabilmeniz için sektörünüzün sosyokültürel iletişim paradigmasına hakim olmanız gerekir. 3. kurdan sonra konuşma aktiviteleri için özel gruplar oluşturup burada pratik yapmanızı sağlarız. Gruplar 4 ve daha fazla kişiden oluşur ve haftada 2 defa seçilen bir mekanda bir araya gelerek İngilizce konuşma  pratiği yaparsınız. En çok aşağıdaki mesleklerden aktivite programlarımıza talep gelmektedir.

-  İşadamı

-  Üst düzey yönetici

- Turizm Sektörü çalışanı

- İnsan Kaynakları Uzmanı

-Mühendis

- Sağlık Sektörü çalışanı

- Satış Sektörü çalışanı

- Dış Ticaret Sektörü çalışanı

-  Yönetici Asistanı

- Akademisyen

- Yurtdışına çıkmak isteyen

- Bire Bir Ders Almak İstiyen

-Hukukçu

- Kamu Yöneticisi

 - Katılımcı Görüşlerinden Seçtiklerimiz;

-Başlarda bir şey öğrenemeyeceğimi düşündüm 3.günden sonra sanki beynimde bir şeyler oldu ve daha önce öğrendiklerimle yeni öğrendiklerim işbirliği yapmaya ve ağzımdan cümleler dökülmeye başladı

-Bazı günler günde eğitimimiz 14 saati buluyordu ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

-Pek çok şeyi anlamama rağmen konuşamıyordum. Dilim çözüldü.

-Gece rüyamızda İngilizce konuşacağımız söylenmişti..İnanmadım ama 3. gün itibariyle ben ve grubumuzdan bazı öğrenciler İngilizce rüya görmeye başladık.

-Bu programa uzun dönemli bir kursa devam ederken katıldım. Bir hafta sonra sınıfa girdiğimde öğretmenim gösterdiğim gelişmeye inanamadı ve bir kur atlattı.

-Sanki İngilizce kursuna değil de kendi önyargılarımı aşıp içimdeki beni keşfeden bir safariye katılmış gibiyim.

-Bütün resmi öğrencilik hayatımda gördüğüm İngilizce dersini topladığımda özetle İngilizce öğrenemeyeceğimi öğrenmişim. TRANS-DİL’ de Öğrenebileceğimi öğrendim.

REFERANSLARIMIZ

TRT Ankara Genel Müdürlük

 Dünya Radyo

 TAİ Havacılık

 Kara Harp Okulu Komutanlığı

  Hava Kuvvetleri Komutanlığı

Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi

Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş

İçişleri Bakanlığı Kaymakam Adayları Eğitimleri

 Emniyet Genel Müdürlüğü

İhlas Holding

 Adalet Bakanlığı Savcı ve Hakim Adayları Eğitimleri

 Kırıkkale Üniversitesi Öğretim Üyeleri

Erciyes Üniversitesi Rektörlük Personeli

TBMM Personel Dairesi Başkanlığı

 Ziraat Bankası Okulu

 Üsküdar Belediyesi

 Esenyurt Belediyesi

 Loft Jeans

Atasay Kuyumculuk

Sürat A.Ş

Anafen Dershaneleri

 Fatih Üniversitesi

İNKA Eğitim Danışmanlık

Maestro Eğitim Danışmanlık

KOSGEB İmes Bölge Müdürlüğü

 İstanbul Büyükşehir Belediyesi Üst düzey yönetici Eğitimleri

Hacettepe Üniversitesi                                                                                                   

İhtiyaca göre bireysel referanslarımızla irtibata geçmenizi sağlayabiliriz.

 

DİĞER HABERLER

TBMM
TBMM'de bu hafta
9 Aralık 2024 Pazartesi
İstanbul
İstanbul'da trafik felç oldu
4 Aralık 2024 Çarşamba
DSİ
DSİ'ye 515 işçi alınacak
28 Kasım 2024 Perşembe
Eskişehir’de kar etkili oluyor
Eskişehir’de kar etkili oluyor
23 Kasım 2024 Cumartesi