Turkcell Superonline Facebook
uygulamasında yer alan sorulara en yaratıcı yanıtları veren 4 yarışmacı bir
arkadaşıyla birlikte Ferrari World Abu Dhabi’de bir haftasonu geçirme,
Tanzanya’da safariye katılma, İspanya’da gerçekleştirilen Formula 1 yarışını
izleme ve Almanya’da MotoGP’yi izleme şansını yakaladı. Sorulara yanıt gönderen
40 bini aşkın kişi bir ay boyunca Turkcell Superonline’dan ücretsiz internet
kazandı.
Dijital dünyada hayatı kolaylaştıran vazgeçilmez teknoloji
ortağı Turkcell Superonline tarafından National Geographic Channel işbirliğiyle
hayata geçirilen yarışma sona erdi. Dört etap olarak gerçekleştirilen yarışmada
bugüne kadar sorulan hız temalı sorulara en yaratıcı yanıtları verenler, hız
tutkusunu sanal dünyadan gerçek hayata taşıyan büyük ödüllerin sahibi oldu.
Turkcell Superonline ve Nat Geo’nun Facebook sayfasında
oluşturulan özel uygulama ile Kasım 2013’te başlayan yarışmada bugüne kadar 40
bini aşkın kişi Ferrari World Abu Dhabi’de bir hafta sonu, Tanzanya’da safari,
İspanya’da Formula 1 ya da Almanya’da gerçekleştirilen Moto GP yarışını izlemek
için yarıştı. Katılan herkesin Turkcell Superonline’dan bir ay boyunca ücretsiz
internet kullanım hakkı elde ettiği yarışmada jüri tarafından yapılan
seçimlerle bu güne kadar toplam 60 kişi
Go Pro3 kamera, 60 kişi ise Nat Geo USB belleğin sahibi oldu.
Yarışmanın ilk etabında kazanan, “Dünyanın en hızlı arabası
saatte 439 kilometre hız yapabiliyor! Sen #enhızlısından kimin yanına, neden
giderdin?” sorusuna verdiği yaratıcı yanıtla Ferrari World’de dünyanın en hızlı
Roller Coaster’ına binme fırsatını yakalayan Kaan Bilge oldu. İkinci etapta “Dünyanın en hızlı koşan
hayvanı çitalar, saatte 120 km hızla koşabiliyor! Tanzanya’da dünyanın en hızlı
hayvanı çitayla burun buruna geldin, #enhızlısından ona ne derdin?” sorusunun
galibi Burçak Aydın ise National Geographic Expeditions’a katılarak Afrika’da
11 gün boyunca dünyanın en hızlı hayvanlarını keşfe çıktı. Üçüncü etapta
“Formula 1 İspanya’daki favori takımına #enhızlısından mesajın nedir?’’
sorusuna en yaratıcı yanıtın sahibi olan Yunus Emre Özdiyar ise Formula 1
yarışlarının İspanya’da izledi. Son etapta ise #bihızlansan diyerek hayatında
hızlanmasını istediği şeyleri paylaşan Kerem Turgut, MotoGP yarışını Almanya’da
izleme fırsatı yakaladı.
“Dijital dünyada öncüyüz”
Konuyla ilgili açıklamasında Turkcell Superonline
Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Meltem Şahin şunları kaydetti:
“Dijital dünyada hayatı kolaylaştıran vazgeçilmez teknoloji
ortağı olarak, dijital mecralardaki
çalışmalarımıza büyük önem veriyoruz. Müşterilerimizin bulunduğu mecralarda
bulunmak, Turkcell Superonline markası olarak farklı yarışma, etkinlik ve
yaratıcı dijital uygulamalarla onların yanında olma hedefiyle #enhızlısından
kampanyamızı National Geographic Channel işbirliği ile gerçekleştirdik. Bu
kampanya kapsamında 40 binden fazla kişiye ulaşmamızın yanı sıra hız temasının
hayatlarımızda nasıl yer aldığını gördük. En önemlisi de kaliteli ve hızlı
internetin vazgeçilmez olduğu verilen cevaplarda açıkça yer aldı. Yarışmanın
sonucunda her biri aynı zamanda sosyal medya kullanıcısı olan, büyük ödül sahiplerinin macera dolu anılarını
dinlemek de duyduğumuz memnuniyeti artırdı.‘’